Betaalmethodes:
Het betalen van je bestelling kan met verschillende betaalmethodes. De keuze voor een betaalmethode maak je tijdens het plaatsen van een bestelling.
iDeal
Betalen via je eigen vertrouwde internetbankieromgeving. Je doorloopt dezelfde stappen als je bij internetbankieren gewend bent; het voordeel is dat de betaling met alle gegevens al voor je klaarstaat. Makkelijk en volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van je bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
Creditcard
Je kunt je creditcardgegevens van VISA en Mastercard via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een goede afhandeling. Niemand behalve jijzelf krijgen hierbij je kaartnummer of andere informatie te zien. Onze betaalprovider Mollie verifieert voor ons o.a. de geldigheid van je kaart, kaartnummer en toegangsrechten van je kredietkaart. Zo wordt je bestelling onmiddellijk bevestigd en kunnen we je bestelling zo snel mogelijk versturen.
Paypal
Met Paypal kun je bij ons eenvoudig betalen met enkel je e-mailadres en Paypal wachtwoord. Je betaling is direct bij ons binnen, dus we kunnen je bestelling direct naar je versturen.
De betaling is mislukt of geweigerd
Mijn iDeal betaling is mislukt
Wanneer je iDeal betaling mislukt, check dan eerst even of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Is dit niet het geval, dan kun je direct een nieuwe bestelling plaatsen. We annuleren automatisch de niet betaalde order voor je. Is het bedrag wel afgeschreven van je rekening en heb je na een uur nog geen bevestigingsmail van ons gekregen? Neem dan even contact op met onze klantenservice: info@oorkaarsen.nl
Mijn creditcard- of Paypal-betaling is mislukt
Wanneer je tijdens je betaling via creditcard of Paypal per ongeluk het scherm weg klikt, onderbroken wordt of mislukt, check dan eerst even of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Is het bedrag niet afgeschreven, dan kun je direct een nieuwe bestelling plaatsen. We annuleren automatisch de niet betaalde order voor je. Is het bedrag wel afgeschreven van je rekening en heb je na een uur nog geen bevestigingsmail van ons gekregen? Neem dan even contact op met onze klantenservice: info@oorkaarsen.nl
Mijn betaling wordt onterecht geweigerd
Soms worden een betaling geweigerd, terwijl al je ingevoerde gegevens kloppen. Dit kan komen doordat je betaling onterecht als fraude wordt aangemerkt. Helaas komt fraude geregeld voor en daarom worden betalingen goed gecontroleerd en het risico op fraude ingeschat. Zo wordt het risico op fraude hoger ingeschat bij een creditcard uit een ander land dan waarvan je de bestelling plaatst, of wanneer er al een aantal betaalpogingen achter elkaar zijn mislukt. Dit komt namelijk vaak voor bij de wijze waarop fraudeurs te werk gaan.
We kunnen dit helaas niet altijd voorkomen, maar wel voor je oplossen. Lukt het je niet meer om de betaling af te ronden? Neem dan contact op met onze klantenservice: info@oorkaarsen.nl en we zoeken voor je uit waar het misgaat en zorgen het opgelost wordt.